کد خبر: 9 | | تاریخ انتشار خبر: 23/06/1398 - 18:16 | | تعداد بازدید: 1410 |
راهنماي تصويري ثبت کالا در سايت
راهنماي ثبت کالا در سايت bpservice.ir جهت دريافت سرويس از خدمات بهينه پردازشگران
جهت استفاده از پرتال وب و دريافت خدمات ثبت کالا ابتدا کامپيوتر خود را به اينترنت متصل نموده و سپس مرورگر وب را باز کرده و در قسمت آدرس سايت (bpservice.ir) را وارد نماييد. (فلش شماره 1 تصوير)
نکته: وب سايت، سازگار با تمام مرورگرهاي internet explorer، firefox و google chrome و... مي باشد. (توصيه مي کنيم به دليل سرعت خوب مرورگر google chrome، از اين مرورگر استفاده نمائيد.)
در ابتداي ورود به سايت در صورتي که مشترک مي باشيد، ابتدا بايد که اشتراک و سپس رمز ورود که قبلا به شما اختصاص داده شده است را وارد نمائيد. (فلش شماره 2 تصوير)
و در صورتي که به عنوان مشتري وارد سايت شده باشيد، نيازي به ورود به سيستم نمي باشد و فقط بايد قوانين مندرج در صفحه را مطالعه و سپس بر روي کلمه (موافقم) کليک نماييد تا صفحه ثبت کالا جهت ارايه سرويس فعال گردد. (فلش شماره 3 تصوير)
نکته: اگر بعد از زدن دکمه (موافقم) پنجره درخواست سرويس باز نشد به اين معناست که pop_up مرورگر شما فعال نمي باشد، بنابراين pop_up مرورگر خود را فعال نمائيد.
پس از ورود به قسمت درخواست سرويس شما بايد اطلاعات خود را مطابق تصوير زير وارد نموده و کليد ذخيره را انتخاب کنيد. (فلش شماره 4 در تصوير)
پس از ذخيره اطلاعات، سيستم يک کد رهگيري (فلش شماره 5 در تصوير) به شما مي دهد که بايد آن را جهت مراحل بعدي ذخيره نمائيد.
در بخش پيگيري درخواست، شما مي توانيد با وارد کردن کد رهگيري نسبت به وضعيت ثبت نهايي کالاي خود در مرکز خدمات اطلاع يابيد. (لازم به توضيح اينکه فرآيند تاييد نهايي توسط مرکز خدمات به کمي زمان نياز دارد)
همچنين در بخش پيگيري وضعيت قطعه مي توانيد در صورتي که به صورت حضوري کالاي خود را تحويل داده ايد، پس از ورود شماره قبض و کد مکمل (مندرج در قبض رسيد) از وضعيت کالاي خود مطلع شويد. (فلش شماره 6 تصوير)
نکته: ثبت کالا فقط شامل کالاهاي بدون گارانتي مي باشد، بنابراين لطفا قبل از ثبت کالاي خود از نداشتن گارانتي کالاي خود اطمينان حاصل فرمائيد.
از حسن توجه شما سپاسگزاريم